21.12.11

Grande Re-apertura do ARREDISTA!!!


Depois de um verao de baixa atividade e da forçosa mudança de local até onde estamos agora na rua das Rodas. Depois das jornadas de dura tensom repressiva destas últimas semanas, saldadas com 4 independentistas (duas delas desta comarca) encarceradas nas cadeias espanholas. Depois do ensanhamento criminalizador das detidas, as suas familias e o movimento independentista por parte de todos os meios de comunicaçom espanhois e empresariais, ... 
Temos umha boa nova, que por certo é das melhores homenagens que podemos fazer-lhe as companheiras e os companheiros presos, enviando-lhes a mensagem de que a luita continua pese a nom te-los cá com nós:


RE-ABRIMOS O ARREDISTA!!! e começaremos novamente as nossas atividades.

Para começar estades todas convidadas a virdes a festa de re-apertura do local esta Quinta Feira 22 de Dezembro no nosso novo local a partires das 19hh da tarde. As atividades começarám com umha charla - colóquio titulada "Como afrontar a repressom coletivamente, questons básicas de segurança para ativistas" as 19hh. E às 21hh teremos foliada e petiscos (para carnacas e também para veganas) refrescos e cerveja para encher o bandulho.

Em breve teredes noticias das nossas próximas atividades e dos cursos de inverno que Escola Popular Galega esta a organizar em colaboraçom com este centro social.

Pola independência e o socialismo, pola luita na rua e polas nossas combatentes!